Повернення товару
Правила обміну та повернення товару
1. Обмін та повернення продукції належної якості
Ви можете повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 календарних днів з дня отримання товару. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- присутні всі документи на товар (витратна накладна, документ про прийом оплати, що підтверджує купівлю);
- комплектація та товарний вигляд збережені без змін - залишилися всі ярлики, наклейки, упаковка не розкрита;
- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;
Вартість послуг транспортної компанії з повернення товарів належної якості оплачується Вами самостійно. Будь ласка, зверніть увагу на те, що якщо доставка не буде Вами оплачена або ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються Відправнику.
2. Обмін та повернення продукції неналежної якості
Ми виробляємо обмін та повернення товару неналежної якості відповідно до правил статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Так, якщо після придбання товару (але не довше за термін придатності, вказаної на упаковці) виявився будь-який дефект, Ви можете обміняти товар або повернути його нам. Такий обмін або повернення товару ми зробимо безкоштовно, за умови дотримання таких умов:
- якщо дефект взагалі не може бути усунений;
- якщо усунення дефекту займає понад 14 днів;
- якщо після усунення дефект знову виникає, і його повторне усунення займає більше 14 днів;
Способи повернення товару
Ви можете повернути товар, попередньо уточнивши всю інформацію у менеджера такими способами:
- самостійно в нашому офлайн магазині за адресою - Харків, вул. Малиновського 3;
- надіслати товар до нас через відділення «Нової пошти»;
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав покупець і може тривати до 7 робочих днів.