Вопросы и ответы UA
Тому Ви зможете легко розрахуватися карткою на сайті на останньому етапі оформлення Вашого замовлення в Кошику.
Так звичайно! Ви зможете розрахуватись за товар безпосередньо у відділенні Нової Пошти, попередньо переконавшись у комплектності Вашого замовлення.
Ви можете повернути товар, якщо:
- товар прийшов із шлюбом, ушкодженнями чи не в повній комплектації;
- доставили не той товар;
- ви передумали протягом 14 днів з моменту отримання замовлення;
У Вас є можливість повернути товар: до нашого офлайн-магазину, розташованого за адресою - Харків, вул. Малиновського 3 або через Нову Пошту, попередньо обмовивши все робили повернення з нашим менеджером по телефону. Детальну процедуру повернення товару описано в цьому розділі - Правила обміну та повернення товару.
Товар підлягає поверненню, якщо:
- немає слідів використання;
- зберігся товарний вигляд;
- не пошкоджено упакування;
- збереглися споживчі властивості товарів;
Щоб повернути товар, зв'яжіться з нашим менеджером будь-яким зручним способом у розділі Контакти для уточнення всіх деталей процесу.
Сплатити замовлення можна буде будь-яким зручним для вас способом: на нашу банківську бізнес-карту Приват Банку або переказом на реквізити ФОП (попередньо отримавши ці реквізити у нашого менеджера після оформлення замовлення), післяплатою на Новій Пошті, безготівково з ПДВ. Також можлива оплата готівкою при отриманні замовлення.
- Виберіть товари та додайте їх у кошик;
- Перейдіть до розділу «Кошик» та натисніть «Перейти до оформлення»;
- Вкажіть ваші дані;
- Виберіть спосіб доставки та вкажіть адресу;
- Виберіть спосіб оплати або сплатіть одразу «онлайн» через сервіс LiqPay;
- Зробіть замовлення і віно одразу надійде в обробку;
Якщо виникли запитання щодо оформлення замовлення, пишіть менеджерам в онлайн-чат або зателефонуйте нам.